nizky vypocetni vykon na 2CPU stroji (delsi)

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Úterý Květen 24 16:50:29 CEST 2005

news.volny.cz <oldfrog na volny.cz> wrote:

> Zarazi me nizky vypocetni vykon noveho stroje, oba stroje davaji totiz
> temer totozny vysledek napriklad u primitivniho testu

> Nizkemu vypocetnimu vykonu odpovida take nizky vykon databaze, ktera
> tam ma bezet a ktera je skutecne narocna hlavne na vypocetni vykon
> (nikoli IO operace).
>
> Mate nekdo podobnou zkusenost? Uzitecnou poznamku?

nie je to rychlostou RAM? ak sa cykly a premenne v bc nezmestia do
cache, hlavnym dovodom spomalenia moze byt RAM (napr. co som testoval znackovy HP
Proliant PIII 1.2GHz server je asi 2x rychlejsi nez noname P4 1.7GHz pre moj
program v pythone - vela dat v pamati)

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |