nizky vypocetni vykon na 2CPU stroji (delsi)

news.volny.cz oldfrog na volny.cz
Úterý Květen 24 18:03:24 CEST 2005

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk wrote:

> nie je to rychlostou RAM? ak sa cykly a premenne v bc nezmestia do
> cache, hlavnym dovodom spomalenia moze byt RAM (napr. co som testoval znackovy HP
> Proliant PIII 1.2GHz server je asi 2x rychlejsi nez noname P4 1.7GHz pre moj
> program v pythone - vela dat v pamati)

Mate nejaky napad, jak rychlost RAM zmerit? Napada me jen memtest-x86,
ale to bych musel k serveru jet rebootovat....

Mam take vysledky programu unixbench-4.1.0:

	http://oldfrog.rtyne.net/bench/

Nevim prilis, jak vysledky interpretovat a jak je dat do vztahu k
pomalosti databaze a vypoctu 2^1000000 pomoci bc.

--
--- OldFrog ---