nizky vypocetni vykon na 2CPU stroji (delsi)

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Květen 24 18:36:18 CEST 2005

> Mate nejaky napad, jak rychlost RAM zmerit? Napada me jen memtest-x86,
> ale to bych musel k serveru jet rebootovat....
>
> Mam take vysledky programu unixbench-4.1.0:
>
> 	http://oldfrog.rtyne.net/bench/

Nemyslim, ze duvod je v rychlosti pameti RAM. p3 ma L2 cache nejvyse
512kB, xeon nejmene 512kB. Velikosti cache pameti to tedy nebude. Pamet
RAM v xeonu by take nemela byt pomalejsi, v p3 bude urcite 133MHz SDRAM,
 zatimto xeony basti DDR, ktera ani na nejnizsi frekvenci neni
pomalejsi.  Jedine, co muze negativne ovlivnovat hrubou vypocetni silu
-pokud je vse ostatni v poradku- je delka pipeline, ktera je vyrazne v
neprospech xeonu a obecne vsech procesoru zalozenych na p4. Tento efekt
je ovsem projevuje pouze v pripadech, kdy se spatne odhadne vetveni a to
by nemel byt tento pripad.
Mam z toho pocit, ze vam ty xeony hniji nekde jinde. Neni tam hodne i/o
operaci, nehnije radic disku?

--
Zdeněk Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandriva.contactel.cz