nizky vypocetni vykon na 2CPU stroji (delsi)

Kamil Dedecius k.dedecius na sh.cvut.cz
Úterý Květen 24 20:58:26 CEST 2005

> Mam jistou neprijemnou zkusenost s P4 na 2.6HT 1GiB RAM, kde pri zapnutem
> highmem system zpomali na uroven pentia a pomuze jen vypnout highmem.
> prisuzoval jsem to HT, ale ani pri vypnuti to nepomuze a rozdil mezi SMP
> a UP jadrem taky zadny. Jediny rozdil je vypnout a zapnout highmem.
> Zkuste to treba vas potkalo neco podobneho.

Obdobne neprijemnou zkusenost mam s CONFIG_HIGHMEM4G na aktualnim 2.6.11.10
jadre. Slo o 2xP4 na 2.8 s 4GiB RAM, jedno zda s nebo bez HT. Pomohlo mu pri
bootu predat parametr mem=3500M. Mate-li pro toto nekdo vysvetleni, rad jej
uvitam, neb me tento stav netesi.
Jen na okraj poznamenam, ze se to takto chovalo jak s puvodnim SuSE kernelem
(9.1), tak s novou vanilkou.

-- JP