nizky vypocetni vykon na 2CPU stroji (delsi)

petr.kristan na epos.cz petr.kristan na epos.cz
Čtvrtek Květen 26 14:39:54 CEST 2005

On Thu, May 26, 2005 at 01:24:40PM +0200, news.volny.cz wrote:

> Takze jsem provedl testy s vanilla jadrem 2.6.11,ktere jsem konfiguroval
> stejnym zpusobem, jako je konfigurovano distribucni smp jadro z FC3,
> jednou jsem vsak zakazal podporu pro high mem a podruhe pro hyper
> threading. Testoval jsem obe jadra jak se zapnutym hyper threadingem
> v biosu, tak i s vypnutym.
>
> Nezjistil jsem zadne zaznamenatelne zlepseni. Pokazde se jedinym
> procesem nepodarilo stroj plne vytizit (zatizeni jen cca 50%),
> teprve pri spusteni vice instanci se stroj zapotil naplno, uhrny vykon
> pak odpovidal asi 85% PIII na stejne frekvenci.
To je snad jasny, ze jednim procesem neni mozne vytizit vice procesoru!
Teda leda ze by ten proces pouzival thready a to 'bc' urcite nema
zapotrebi. Ale jakmile tam pustite databazi z vice pristupy tak SMP
je pak hned znat.

Petr

--
Ing. Petr Kristan