nizky vypocetni vykon na 2CPU stroji (delsi)

Petr Klíma petr.klima na jihomilk.cz
Středa Květen 25 12:48:46 CEST 2005

moje napsal(a):

> 1. snadno pokud mate 2 giga RAM a vidite je, tak je tam highmem
> (viz vystup prikazu free)
> 2. ano vyzaduje (tedy pokud je mi znamo)

Na Fedore by mely byt zkompilovana jadra SMP/nonSMP, Highmem/noHighmem

Je nejaky spec. duvod proc pouzivate Fedoru ???

Pro tyhle veci je lepsi pouzivat treba RHEL klony (napr. CentOS, Tao ..)
Tam urcite jsou zminene verze jader ..

--

    Petr Klíma

    JIHOMILK a.s.