nizky vypocetni vykon na 2CPU stroji (delsi)

news.volny.cz oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Květen 26 13:24:40 CEST 2005

news.volny.cz wrote:

> Vynikajici tip, zitra zkusim. 1) jak zjistim, zda ma jadro highmem
> podporu 2) vyzaduje vypnuti rekompilaci?

Takze jsem provedl testy s vanilla jadrem 2.6.11,ktere jsem konfiguroval
stejnym zpusobem, jako je konfigurovano distribucni smp jadro z FC3,
jednou jsem vsak zakazal podporu pro high mem a podruhe pro hyper
threading. Testoval jsem obe jadra jak se zapnutym hyper threadingem
v biosu, tak i s vypnutym.

Nezjistil jsem zadne zaznamenatelne zlepseni. Pokazde se jedinym
procesem nepodarilo stroj plne vytizit (zatizeni jen cca 50%),
teprve pri spusteni vice instanci se stroj zapotil naplno, uhrny vykon
pak odpovidal asi 85% PIII na stejne frekvenci.

Xeon(TM) v nasem pripade nebyla jaksi vhodna volba (nevybiral jsem
to nastesti ja :)

Hezky den a dekuji za spolupraci.

--
--- OldFrog ---