iptables a quagga

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Čtvrtek Květen 26 01:29:16 CEST 2005

Dne středa 25 května 2005 21:15 Damir Špoljarič napsal(a):

> Nejak se mi to nepodarilo dohled :( .. jaky pravidla v iptables je
> potreba nastavit, aby bez problemu fungovalo dyn. routovani (quagga -
> zebra a ospfd).. diky..Pokud mate nekdo primo kus firewallu pro quaggu,
> tak mi ho pls postnete.. dikes.

Smím se zeptat, k čemu je vůbec dobrý firewall na interfacech, na kterých mezi
sebou komunikují ospf routery ? Není mi moc jasné co tím vlastně chcete před
čím chránit. Pokud firewall, tak pouze na těch interfacech, za kterými jsou
připojeny klientské stanice s windows (máte-li v síti takové) a které jsou z
hlediska ospf  "passive". Na tom tranzitu bych nedával nic nebo maximálně
zaříznul pár nejprofláknuějších portů, na které útočí viry, ale jinak nic.

Ctirad