iptables a quagga

admin na pcsvet.net admin na pcsvet.net
Čtvrtek Květen 26 08:58:20 CEST 2005

> Smím se zeptat, k čemu je vůbec dobrý firewall na interfacech, na kterých
> mezi
> sebou komunikují ospf routery ? Není mi moc jasné co tím vlastně chcete
> před
> čím chránit. Pokud firewall, tak pouze na těch interfacech, za kterými
> jsou
> připojeny klientské stanice s windows (máte-li v síti takové) a které jsou
> hlediska ospf  "passive". Na tom tranzitu bych nedával nic nebo maximálně
> zaříznul pár nejprofláknuějších portů, na které útočí viry, ale jinak nic.

> [...]

No me jde o to, ze ta masina je zaroven mimo routeru i aplikacni server s
verejnou IP v internetu. Takze sem myslel IN a OUT mit za firewallem, tedy
pristup primo na ten router .. a z routeru, ale FORWARD nemit za
firewallem, tedy to co se prenasi mezi sitovkama na routeru nijak
neomezovat firewallem (na tom routeru je totiz i AP a nebylo by dobry, aby
lide na ap byli tim firewallem nejak omezeni).
A jde mi o to, jak vlastne tan quagga pracuje.. tam bude potreba povolit
asi neco IN a OUT, kdyz si to ty routery propagujou primo mezi sebou. Nebo
se mylim? pokud ano, tak jak to vlastne je. Diky