nizky vypocetni vykon na 2CPU stroji (delsi)

Tosuja tosuja na post.cz
Čtvrtek Květen 26 09:08:23 CEST 2005

Martin Calko wrote:

> ;O Jen pro zajimavost jakym postupem jste dosel k tomuhle porovnani?
> Nijak ho nezpochybnuji ale zajima mne metodika.

Rekl bych, ze metodika vicemene neni, presto to ma jistou vypovidaci
hodnotu. Ja mam podobne pocity, ale procento odhaduji vyssi - 65-70%.
Samozřejmě záleží na typu úlohy. Už si nepamatuji, co jsem zkoumal, ale
pamatuji si, že třeba dnetc má na P4 2.4GHz téměř stejný výkon jako PIII
1.4GHz. Mimochodem, Pentium-M, což je nadopovaná PIII, má taky podstatně
lepší výkon na MHz než P4.

Tosuja

--
Petr "Tosuja" Klima