sdileni (cteni) zvuku vice aplikacemi

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Čtvrtek Květen 26 09:52:00 CEST 2005

Jozef Martiniak wrote:

> ano bohuzial stale to nie je ono :(

> alsa dokaze prehravat zvuky z viacerych aplikacii cez dmix plugin. Avsak
> nedokaze nastavovat jednotlivo hlasitosti pre aplikacie, je tam len
> globalna hlasitost a niekedy pri prehravani 44 a 48 kHz zvuku seka.
> Aplikacie pre OSS sa daju spustit cez aoss, ale vacsinou funguju len tie
> najprimitivnejsie.

> Druha moznost je pouzitie zvukoveho servra akym je jack, artsd.....
> Ja osobne pouzivam artsd, avsak tiez to nie je bohvieco, zerie privela CPU
> na to co robi, a nie je low-latency, cize nie je to to prave. Jack bol
> [...]

ja pouzivam NAS a som s tym spokojny, aspon mozem prenasat zvuk i po sieti.
NASko samo mixuje (a to dost dobre), nezere vela CPU a pristupuje priamo
na /dev/dsp0. podpora NASka je siroka takze nemam problem. ci uz pozeram
filmy vo freevo pomocou mplayeru alebo prehravam v KDE hudbu pomocou
amaroK-u, nieje to problem. artsd ma podporu NAS, v KDE-3.4 uz dobru
bez sekania zvuku.