nizky vypocetni vykon na 2CPU stroji (delsi)

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Květen 26 13:34:38 CEST 2005

> Jiste. Mluvme treba o Pentiu M. Nevidel jsem zatim moc testu, protoze
> neni uplne jednoduche dostat Pentium M na desktop (par vyrobcu ma
> redukci pouzitelnou na nekterych jejich deskach, par ma dokonce
> desktopovou desku). Pravda, na anandtech.com je neco v linuxove sekci a
> i na tomshardware.com najdete nejake vicemene herni testy. Z nich jsem
> pochopil, ze Pentium M na 2.1GHz se muze smele popasovat s P4 na 3GHz.
> Prohrava v enkodovani videa, coz se dalo cekat a samozrejme ani dalsi
> aplikace realizujici velke toky dat nejsou pro P-M idealni, ale taky
> [...]

Bat se nemusite ;-) Sehnat Pentium-M pro patici 478 neni zadny
neprekonatelny problem. A jenom na okraj, pentium-m _NENI_ zalozeno na
pentiu 3, to jaksi skoncilo na frekvenci 1.4GHz a jadru tualatin,
zatimco dnesni pentium-m miva obvykle jadro banias a je patri do rodiny
pentium 4.

--
Zdeněk Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandriva.contactel.cz