Apache a VH pro SSL -- delsi

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Čtvrtek Květen 26 14:01:47 CEST 2005

> 	A k cemu takovy certifikat je, když vlastne __VUBEC NIC__ nerika, za
> 	A jejich realna aplikovatelnost na bezne SW prostredky je jaka?

Nerad bych tu vyvolaval nejaky flame. Slo mi jenom o aplikaci meho
prikladu a postrceni, kde by mohl byt problem, pripadne ze se nekdo
podeli o ten svuj problem.

Co se tyka praktickeho resp. spravneho pouziti SSL, tak o tom se prosim
nebavme, protoze
tak dotaz neznel a v tomto pripade mi to ani moc nepomuze.

   Dekuji.

--ogee