Apache a VH pro SSL -- delsi

JaV jardaz na hades.cz
Čtvrtek Květen 26 17:22:01 CEST 2005

Jaroslav Prodelal napsal(a):

> Nerad bych tu vyvolaval nejaky flame. Slo mi jenom o aplikaci meho
> prikladu a postrceni, kde by mohl byt problem, pripadne ze se nekdo
> podeli o ten svuj problem.
>
> Co se tyka praktickeho resp. spravneho pouziti SSL, tak o tom se prosim
> nebavme, protoze
> tak dotaz neznel a v tomto pripade mi to ani moc nepomuze.

<notFlame..>
no naopak... ja osobne si p.Houstka i p.Janouska velice vazim a jejich
debaty prispivaji ke zkvalitneni cele konference, protoze pak nemusim
hledat v manualovych strankach. Staci prohledat konferenci na nektera
jmena (zapomel jsem na dalsi, cimz se jim omlouvam), a mate prehled, jak
spoutu veci nastavit i bez manualu...
</notFlame>
  s pranim pskneho dne

JaV