nizky vypocetni vykon na 2CPU stroji (delsi)

oldfrog oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Květen 26 21:25:34 CEST 2005

Ing. Petr Kristan:

> To je snad jasny, ze jednim procesem neni mozne vytizit vice procesoru!
> Teda leda ze by ten proces pouzival thready a to 'bc' urcite nema
> zapotrebi. Ale jakmile tam pustite databazi z vice pristupy tak SMP
> je pak hned znat.

Pavel Kankovsky aka Peak:

> To vypada na mirne zmatecny udaj. Zrejme to htop nejak spatne prepocital
> a ze 100 % na jednom a 0 % na druhem mu vyslo 50 % na obou.

Mohu tedy brat za bernou minci, ze jeden proces na smp linuxu
obsadi prave jeden procesor? Na tom jsme se tu totiz nedokazali
zcela shodnout. Trochu se mi to plete s clusterama, nicmene
co si pamatujum, tak je skutecne treba vice procesu nebo vlaken,
aby se smp uplatnil. Chtel bych mit jistotu, ze to tak skutecne je.

Co se vypisu zatizeni cpu v htopu tyce - pri pouziti jader 2.6.9 ukazuje
htop zatizeni ~100% jeden cpu a ~0% druhy.

--
--- OldFrog ---