Apache a VH pro SSL -- delsi

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Květen 26 22:29:21 CEST 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> A k cemu takovy certifikat je, když vlastne __VUBEC NIC__ nerika, za
> jakym ucelem a pro koho byl vlastne vydan... DNS spoofing napr. urcite
> zajasa...

Mno, zrovna pred nedavnem jsem s vydatnou pomoci pana Housta rozbehal na mem
serveru https s jednim certifikatem pro vice domen. Ani tento certifikat
samozrejme vubec nic nerika ;-) ale, opravte me pokud se mylim, bez nej jaxi
nelze https provozovat. Jenze ja potrebuji, aby to bezelo ppres https,
protoze to je sifrovane spojeni. No a kupovat si certifikat za penize jen
proto, ze potrebuji pro par domen rozbehat https mi pripada neekonomicke ;-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz