tcsh a ceska klavesnice - VYRESENO

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Květen 27 14:09:22 CEST 2005

	Zdravim,

Hana Skoumalova <mailto:hana.skoumalova na ff.cuni.cz> wrote:
> zřejmě ji nějak vylepšili a to byla zajícova smrt. Zkompilovala jsem
> si novou verzi tcsh, configure poznal, že nechci psát japonsky, a
> všechno už funguje.

	zajímavá to informace. Vzhledem k tomu, že jsem dneska z jiného
důvodu kompilovat tcsh rovněž, dovolil bych si navázat a chci se otázat, na
jaké platformě a vývojovém prostředí jste to podnikla. Já jsem vzal jako
zdrojový:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/updates/enterprise/3ES/en/os/SRPMS
/tcsh-6.12-11.EL3.src.rpm

a skončil jsem někde v této části při bildění katalogů:

[snip]
+ /usr/bin/perl tcsh.man2html
+ make -C nls catalogs
make: Entering directory `/usr/src/redhat/BUILD/tcsh-6.12.00/nls'
et
finnish
../tcsh.finnish.m:507: duplicitn? ??slo zpr?vy
../tcsh.finnish.m:506: toto je prvn? definice
french
german
greek
../tcsh.greek.m:5: invalid line
../tcsh.greek.m:6: invalid line
../tcsh.greek.m:7: invalid line
../tcsh.greek.m:8: invalid line
../tcsh.greek.m:9: invalid line
../tcsh.greek.m:10: invalid line

[snip]

v tu chvíli to sežralo cca 1GiB RAM a nehodlalo v tom přestat, tak jsem to
zabil, domnívám se, že došlo k nějakému zacyklení...