tcsh a ceska klavesnice - VYRESENO

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Pátek Květen 27 15:00:03 CEST 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> 	zajímavá to informace. Vzhledem k tomu, že jsem dneska z jiného
> důvodu kompilovat tcsh rovněž, dovolil bych si navázat a chci se otázat, na
> jaké platformě a vývojovém prostředí jste to podnikla. Já jsem vzal jako
> zdrojový:
>
> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/updates/enterprise/3ES/en/os/SRPMS
> /tcsh-6.12-11.EL3.src.rpm

Já mám Slackware 10.1 a stáhla jsem si zdrojáky z www.tcsh.org. Zadala
jsem  známou trojkombinaci ./configure, make a make install a bylo to.

Myslím, že žádné katalogy nepotřebujete, protože čeština tam stejně
není. Leda že byste chtěl svým řeckým a finským kolegům dopřát to
potěšení z hlášek v jejich rodném jazyce. ;-)

Já bych asi sáhla do toho Makefile v adresáři nls a všechno kromě C bych
zrušila.

Hanka S.