unterminated `s' command

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Neděle Květen 29 17:42:13 CEST 2005

Jeste dodam ze se jedna o ipac-ng 1.27, ktery mi jinde zkompilovat sel.
Proto si myslim, ze bude chyba v nejakem podpurnem programu.
Vyzkousel jsem jen sed (kompilace noveho, z /bin jsem prejmenoval sed
na sed_old a udelal symlink na sed novy) a ORBit, ne o moc vyssi verze
nez distribucni.
rpm -Uvh na nejake vetsi verze chce nove glibc

Honza Novacek