unterminated `s' command

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Květen 29 20:17:27 CEST 2005

On Sun, May 29, 2005 at 06:26:01PM +0200, Honza Novacek wrote:

> funguje

>  dopsal jsem a pri configure dostavam:
>  configure: creating ./config.status
>  ./config.status: line 943: syntax error: unexpected end of file

Ja bych se taky zlobil, kdyby mi nekdo neukoncil vkladaci rezim teckou.
A taky je dobry to ulozit prikazem "w" :-).
ed .... <<konec
32
bla bla bla
.
KONEC

;-). Je to opravdu zvlastni chyba, spis se mi zda, ze v tom RECONFLAG
bude nejaky konec radky nebo neco podobneho. Zkuste tu radku uplne
smazat ;-)

ed $tmp/subs-$ac_sed_frag.sed <<KONEC
32d
KONEC