OT: vzdaleny X-Win terminal

Premysl Hruby lin-konf na post.cz
Pondělí Květen 30 07:51:53 CEST 2005

Ivo.Hanuska na hella.com wrote:
> Původní tazatel (já) nepotřebuje server na Windowsech ale terminálový
> software (tedy software, který mi umožní zobrazit ve Wokňousech obrazovku
> xwin).
>
> IH

To se ale pletete - protoze diky XServeru se prave zobrazuji aplikace
bezici bud lokalne nebo po siti. Tj. na jednom pocitaci bezi XServer a
treba na vedlejsim ty aplikace (na vykonnejsim). Dalsi moznosti je to
VNC. Rozdil mezi tim, je ze u VNC se prenasi pouze hotovy obraz, kdezto
kdyz si tam date XServer tak se posilaji pouze data - obraz se generuje
na XServeru. Coz muze byt nekdy nevyhoda (u aplikaci jako je xpdf,
nejaky flash a takove).

Premysl Hruby