OT: vzdaleny X-Win terminal

Ivo.Hanuska na hella.com Ivo.Hanuska na hella.com
Pondělí Květen 30 09:21:41 CEST 2005

Aha, děkuju za poučení. V tom případě potřebuju VNC klienta běžícího pod
Windows, nejlépe zadarmo, ještě lépe běžící pod W98.

IH

|---------+---------------------------------->
|         |               Premysl Hruby      |
|         |               <lin-konf na post.cz> |
|         |                                  |
|         |               30.05.2005 07:51   |
|         |               Odpovězte prosím   |
|         |               uživateli linux    |
|         |                                  |
|---------+---------------------------------->
  >--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
  |                                                                                                                                                  |
  |  Komu: linux na linux.cz                                                                                                                            |
  |  Kopie:   (Na vědomí: Ivo Hanuska/HUCZH/HELLA)                                                                                                   |
  |  Předmět: Re: OT: vzdaleny X-Win terminal                                                                                                        |

Ivo.Hanuska na hella.com wrote:
> Původní tazatel (já) nepotřebuje server na Windowsech ale terminálový
> software (tedy software, který mi umožní zobrazit ve Wokňousech obrazovku
> xwin).
>
> IH

To se ale pletete - protoze diky XServeru se prave zobrazuji aplikace
bezici bud lokalne nebo po siti. Tj. na jednom pocitaci bezi XServer a
treba na vedlejsim ty aplikace (na vykonnejsim). Dalsi moznosti je to
VNC. Rozdil mezi tim, je ze u VNC se prenasi pouze hotovy obraz, kdezto
kdyz si tam date XServer tak se posilaji pouze data - obraz se generuje
na XServeru. Coz muze byt nekdy nevyhoda (u aplikaci jako je xpdf,
nejaky flash a takove).

Premysl Hruby