vacation

Jack jack na ksunitra.sk
Pondělí Květen 30 09:54:44 CEST 2005

Dobry den,

mame RH 9.0 a Sendmail, chcel som urobit odpovedanie pocas dovolenky, postudoval som man vacation, skusil som to nastavit, naskor som dal /usr/bin/vacation -i, vytvorilo v mojom domovskom adresari .vacation.db, potom som do .forward v tom istom adresari pridal riadok:
\jack, "|/usr/bin/vacation"

Vytvoril som podla navodu .vacation.msg s odkazom, pocas mojej dovolenky.

Napriek tomu, to nefunguje, ked si poslem spravu na moju mailovu adresu, tato mi pride, ale odosielatelovi sa posle sprava "Mail Delivery Subsystem" s obsahom:

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
"|/usr/bin/vacation"
(reason: command line usage error)
(expanded from: <jack na ksunitra.sk>)

500 5.0.0 Bad usage

Nieco je zle, ale neviem co, nevedeli by ste mi poradit, kde robim chybu ?

Dakujem

Jaro