vacation

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pondělí Květen 30 09:57:01 CEST 2005

On Mon, 30 May 2005, Jack wrote:

> Dobry den,
>
> mame RH 9.0 a Sendmail, chcel som urobit odpovedanie pocas dovolenky, postudoval som man vacation, skusil som to nastavit, naskor som dal /usr/bin/vacation -i, vytvorilo v mojom domovskom adresari .vacation.db, potom som do .forward v tom istom adresari pridal riadok:
> \jack, "|/usr/bin/vacation"
>
> Vytvoril som podla navodu .vacation.msg s odkazom, pocas mojej dovolenky.
>
> Napriek tomu, to nefunguje, ked si poslem spravu na moju mailovu adresu, tato mi pride, ale odosielatelovi sa posle sprava "Mail Delivery Subsystem" s obsahom:

> [...]

"Command line usagte error" je snad vymluvna hlaska, ne?

Pokud se podivate jeste jednou do manualove stranky vacation (tak jak jsem
se ted podival ja), tak zjistite, ze Vam neco podstatneho na te
"prikazove radce" chybi...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...