mach64 dri, x.org 6.8.2

Pondělí Květen 30 11:03:38 CEST 2005

lyon <linux667 na centrum.cz> wrote:
> No nevim nevim, ale moje stara ATI Mach64 umela maximalne akceleraci
> videa, o 3D grafice se v te dobe dao hovorit jen tezko. Jste si opravdu
> jist, ze chcete rozjet akceleraci na Mach64 ???

asi si je ;)

skuste si najprv na dri.sourceforge.net zistit, ci vasa verzia Mach64
chipsetu podporuje DRI (niektore karty ano, niektore nie)

Dalej musim upozornit, ze pokial sa situacia vyrazne nezmenila, podpora DRI
pre mach64 je silne alfa a ma vela bugov, napriklad security. Opavam sa ze
sa nikdy nedostane dalej ako do alfa (co mi je luto)

Your mouse has moved. Windows NT will now restart for changes to take
to take effect. [OK]