mach64 dri, x.org 6.8.2

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pondělí Květen 30 11:30:52 CEST 2005

On Mon, May 30, 2005 at 09:03:38AM +0000, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> asi si je ;)

co si pamatuju, tak jedina akcelerace Unreal Tournamentu ve starych 3.3 Xkach
bylo 3dfx a ati s chipsetem mach64. jinak ten ovladac jede, dokonce v
nejnovejsim patchi x.org 6.8.2 byla integrovana mesa, ktera ma v sobe dri ovladace
na mach64.
problem je v tom, ze drivery(asi drm) pouzivaji pouze pamet na karte,
takze dri rozjedu jen v 800x600 a stejne je to nejake takove mrtve:)

> skuste si najprv na dri.sourceforge.net zistit, ci vasa verzia Mach64
> chipsetu podporuje DRI (niektore karty ano, niektore nie)

toz samozrejme. ta moje karta je tam vyjmenovana.

> Dalej musim upozornit, ze pokial sa situacia vyrazne nezmenila, podpora DRI
> pre mach64 je silne alfa a ma vela bugov, napriklad security. Opavam sa ze
> sa nikdy nedostane dalej ako do alfa (co mi je luto)

ja si jen rikal ze ze srandy bych nacpal trochu zivota do toho notebooku. ale
fakt to asi potreba neni. i kdyz je to stary vrak, mam ho rad:) je to skoda.
tyhle atiny byly ve starych ntb skoro vsude, ja napr. vlastnim dva. je fakt ze
asi pred rokem s tim ovladacem hnuli do urciteho pouzitelneho stavu, tedy
pouzitelnejsiho nez predtim.
mk