Rychlost spamassassinu

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pondělí Květen 30 11:53:38 CEST 2005

On 5/29/05, Petr Balas <petr-news na balas.cz> wrote:
> Tibor Pittich wrote:
> spamassassin umi spolupracovat s razorem, rbl a tak dale takze test jednoho
> mailu muze znamenat dotazy do Internetu a procesor se pritom flaka. Jake je
> zatizeni procesoru behem testu?
>
> --
> Petr Balas - petr at balas dot cz

procesor jede tak na 40 - 70%. Připojení mám přes kabelovku.
Předtím jsem také experimentoval se spamassassinem přímo v kmail z kde 3.4.
Když se v kmailu spouštěl přímo spamassassin, tak to jelo na 100%.
Když jsem nahradil volání spamassassinu za volání spamc, tak zatížení
kleslo také na 40 - 70% (spamassassin běží jako servis)
Jinak díky za zasvěcené odpovědi, nějaké ladění nemá smysl, doma
přijímám tak tři emaily denně :-)

--
S pozdravem
Tomáš Krbec