Rychlost spamassassinu

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Pondělí Květen 30 07:58:19 CEST 2005

Tomáš Krbec wrote:
> Zdravím,
> podle
> http://hurring.com/howto/postfix/postfix_spamd/
> jsem si na domácím kompu nastavil spamassassin. Počítač je Fedora Core
> 3, procesor Duron 800 MHz, 512MB RAM.
> Celkem mne překvapilo, že spamassassin scanuje jeden email dvě až pět sekund.
> Je to na této konfiguraci normální?
> Nevadí mi, že to tak dlouho trvá, jenom by mne zajímalo, jaký výkon
> potom musí mít třeba mailserver v telekomu, který taky používá
> spamassassin.

O tom bych neco vedel ;-) Pochopitelne to nezvladne jeden stroj; musi na
to byt ctyri. A musim rict, ze SunFire V40z osazeny ctyrmi procesory a s
ctyrmi GB RAM stiha docela slusne. Dalsi detaily prozrazovat nemuzu,
jenom bych dodal, ze pouzivame jeste ClamAV, DCC (od ktereho asi uz brzo
zpristupnime mirror verejnosti, stejne jako to uz nejaky cas delame pro
ten ClamAV) a par desitek custom rules pro SA.

Pavel Urban (pavel.urban na imaginet.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, owned by Cesky Telecom, a.s. (www.ct.cz)
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/