OT: vzdaleny X-Win terminal

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pondělí Květen 30 13:58:38 CEST 2005

Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz> wrote:

> Polozim zakernou otazku: domluvi se tightvnc s realvnc? Tedy lze na jednom
> stroji mit realvnc (napr server) a na druhem tightvnc (napr viewer)?

robil som s tym asi pred dvomi rokmi, dohovorili sa bez problemov

> A jeste by me zajimalo, jaky je rozdil v provozu mezi temito dvema programy.
> Zajima me napriklad padavost pri mizernem spojeni, rychlost prenosu obrazu
> atd. Ja zatim pouzivam realvnc 3.3.7 a jsem docela spokojeny. Je nejaky

tightvnc ma jpeg kompresiu, treba ju explicitne zapnut a potom to je
(ako-tak) pouzitelne aj cez 33.6 kb/s modem (surne som potreboval
prihlasit sa na istu www stranku, ktora bezala iba pod IE. Pocitac som
mal 486 s (iba) linuxom a modemom. Niekde daleko na rychlej linke som mal
umiestnene win 2000 s beziacim vnc serverom. Bolo to o nervy, ale dalo sa
to prezit.)

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |