OT: vzdaleny X-Win terminal

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Květen 30 15:59:24 CEST 2005

> tightvnc ma jpeg kompresiu, treba ju explicitne zapnut a potom to je
> (ako-tak) pouzitelne aj cez 33.6 kb/s modem (surne som potreboval
> prihlasit sa na istu www stranku, ktora bezala iba pod IE. Pocitac som
> mal 486 s (iba) linuxom a modemom. Niekde daleko na rychlej linke som
> mal umiestnene win 2000 s beziacim vnc serverom. Bolo to o nervy, ale
> dalo sa
> to prezit.)

To je zajimave, ze se domluvi. Pokud vim, tak realvnc zadnou kompresi nema,
nebo ano? Jak se to domluvi, kdyz je na kazde strane neco jineho a ja v
tight zapnu kompresi?
Jo a poznam nejak ve vieweru, jestli je na druhe strane realvnc nebo
tightvnc server? Protoze posilani souboru realvnc nema, tak abych to vubec
nezkousel, pokud na druhe strane pobezi realvnc ;-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz