mach64 dri, x.org 6.8.2

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pondělí Květen 30 16:15:28 CEST 2005


lspci vystup:
0000:01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc Rage Mobility P/M
AGP 2x (rev 64)

fakt je, ze v '98 jsem si koupil jakysi umax s ati rage pro 8mb pameti a pod
vidlema rozhodne akcelerovane jela(nebudu elaborovat jak uzasne, tak karta je
strasna smucka:)). muj notebook ted je maly ibm x20, taky uz pekne stary, ale
odhadem tak rok 2001. ta ati ma 4mb pameti podle vypisu a dri se zdetekuje a
zapne pri 800x600 pri 16 bitech barevne hloubky (800x600x2x3 = 2880000bitu
pameti) i kdyz performance nula. 
hardware jde dostatecne mimo me, takze opravdu nevim, mozna mate pravdu. ono
vsechno to ma pro mne dost krypticke nazvy a na jedne strance se dozvite ze
3d rage mobility podporovany je, na dalsi ze neni a ja ani nevim jestli to je
ta ma karta nebo ne. jen me prekvapuje, ze dri to zdetekuje a tvari se jako ze 
to umi. 
mk

On Mon, May 30, 2005 at 04:01:13PM +0200, lyon wrote:
> A neni to nahodou ATI Rage? Mach 64 (ATI-264VT apod.) s maximem 2 MB 
> pameti, ktere se vyrabely nekdo do roku '98, asi tezko umely akcelerovat 
> 3D grafiku. Pokud vim, prvni akcelerovane ATIny byly 3D Charger a 3D 
> Xpression, ktere uz mely ATI Rage chip.
> 
> Radek
> 
> Martin Kraus wrote:
>  > co si pamatuju, tak jedina akcelerace Unreal Tournamentu ve starych 
> 3.3 Xkach
>  > bylo 3dfx a ati s chipsetem mach64. jinak ten ovladac jede, dokonce v
>  > nejnovejsim patchi x.org 6.8.2 byla integrovana mesa, ktera ma v sobe 
> dri ovladace
>  > na mach64.
>  > problem je v tom, ze drivery(asi drm) pouzivaji pouze pamet na karte,
>  > takze dri rozjedu jen v 800x600 a stejne je to nejake takove mrtve:)


Další informace o konferenci Linux