mach64 dri, x.org 6.8.2

lyon linux667 na centrum.cz
Pondělí Květen 30 17:28:53 CEST 2005

Ono to v DRI zrejme podporovano bude, vim ze nejake problemy to asi melo
s originalnimi fglrx ovladaci od ATI, jenze nevim ktere generace
mobilnich cipu se to tyka, protoze NB s ATInou jsem nikdy nemel v ruce.
Kazdopadne Vase karta akceleraci rozhodne umi, ostatne jako kazdy jiny
Rage. Jen s tim rozchozenim Vam asi nepomuzu :-/

Radek