OT: vzdaleny X-Win terminal

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pondělí Květen 30 17:13:06 CEST 2005

Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz> wrote:

> To je zajimave, ze se domluvi. Pokud vim, tak realvnc zadnou kompresi nema,
> nebo ano? Jak se to domluvi, kdyz je na kazde strane neco jineho a ja v
> tight zapnu kompresi?

kazdy vnc ma niekolko druhov kompresie (hextile atd...), a klient sa so
serverom dohodne na nejakom spolocnom. Ak sa nedohodnu (napr. klientovi
vnutim natvrdo nejake co server nepozna) tak sa nespoja.
Preto je na lokalnej linke a pomalom CPU niekedy lepsie explicitne zapnut raw
kompresiu (cize bez kompresie)

> Jo a poznam nejak ve vieweru, jestli je na druhe strane realvnc nebo
> tightvnc server? Protoze posilani souboru realvnc nema, tak abych to vubec
> nezkousel, pokud na druhe strane pobezi realvnc ;-)

Zeby telnet na prislusny port (509[0-9]) a tam to vypise verziu? :-)
ale vela sa z tej verzie neda vycitat

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |