Kubuntu versus Debian

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Pondělí Květen 30 22:49:01 CEST 2005

Marek wrote:

>Dobrý den
>
>Rozhoduji se jestli nasadit na desktop do jedné firmy Debian nebo Kubuntu.
>Mně připadá, že je to úplně stejný systém. Máte někdo zkušenosti s Kubuntu?
>Hodí se lépe na desktop nebo mám raději vsadit na jistotu s Debianem.
>
>Děkuji za vaše názory.

Ja byt Vami, tak si skusim niekde "nasucho" nainstalovat KUbuntu a
pohrat sa s nim. Niekomu totiz moze vyhovovat to a vadit ono
a u ineho to bude uplne naopak. Mne osobne KUbuntu moc nesadlo, koli par
drobnostiam ktore som nedokazal prekusnut, Vam
to vsak napr. nemusi vobec vadit, preto radim vyskusat a pohrat sa na
necisto.
Uplne vsak suhlasim s kolegami, ze je to schodny napad ked chcete
vyrabat desktopa, pretoze je tak povediac ready to use.
Do pozornosti by som vsak taktiez dal novovznikajucu distro undeground
desktop z www.ludos.org. Je to taktiez Debian/KDE desktopovo
orientovana distro. Vychadza tusim zo sida. Zatial je vsak dost
nedotiahnuta (napr.chyba konfiguracia siete pri instalaci - musite
dodatocne a
rucne). Ale aj tak som ju nahodil zatial na nejakych 3 masinkach a bol
som vcelku spokojny. "Cistokrvneho" debiana z toho potom uz urobite
na par tuknuti  klavesnice :-).

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG