Kubuntu versus Debian

Marek knoth na centrum.cz
Úterý Květen 31 12:38:33 CEST 2005

> Lubos Moscovic wrote:
>
> Ja byt Vami, tak si skusim niekde "nasucho" nainstalovat KUbuntu a
> pohrat sa s nim. Niekomu totiz moze vyhovovat to a vadit ono
> a u ineho to bude uplne naopak. Mne osobne KUbuntu moc nesadlo, koli par
> drobnostiam ktore som nedokazal prekusnut, Vam
> to vsak napr. nemusi vobec vadit, preto radim vyskusat a pohrat sa na
> necisto.
> Uplne vsak suhlasim s kolegami, ze je to schodny napad ked chcete
> vyrabat desktopa, pretoze je tak povediac ready to use.
> Do pozornosti by som vsak taktiez dal novovznikajucu distro undeground
> [...]

Underground Desktop bych si asi netroufl nasadit do firmy. Tam je zapotřebí
aby to běželo bez poruch a toto se mě nezdá příliš odladěné. Na druhou
stranu se mně líbí, že je to optimalizované pro i686. Nechápu proč se vůbec
ještě kompiluje pro i386 když každý má už minimálně Pentium a obzvláště
distribuce které jsou zaměřeny na desktop jako KUbuntu nikdo na 486-ce
nerozjede.

--
Marek