Zaznam username v access.log pro squid pri predavane autorizaci

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Květen 30 23:41:37 CEST 2005

Dne pondělí, 30. května 2005 15:06 Ivo.Hanuska na hella.com napsal(a):
> Dobrý den,
>
> Můj problém je vlastně velmi prostý. Mám proxyserver (squid), který je přes
> cache_peer parrent zřetězený na nadřízený proxyserver. Nadřízený
> proxyserver používá autentifikaci (aby se na internet dostali jen ti, co
> mohou) vůči LDAPu (což je nezajímavé). Přístupové jméno a heslo je mu
> předáváno přes login=PASS - tedy je mu postoupeno, pokud je vyžadováno.
>
> Za žádnou cenu se mi nepodařilo, aby server logoval uživatelská jména, pod
> kterými se uživatelé hlásí proxyserveru. Bez toho nejsem sto udělat
> [...]

použijte squid redirector a v něm logujte. Já tak loguji do mssql (z linuxu:
squid, redirector v pythonu, mssql/sybase nativní pythonní modul, sybase kde
v interfaces má uveden mssql server). Musel jsem mu dát víc threadů na
redirector (3x tolik co uživatelů), pak stíhá všecko a nezdržuje.

--

                        Jaroslav Lukesh