Zaznam username v access.log pro squid pri predavane autorizaci

Ivo.Hanuska na hella.com Ivo.Hanuska na hella.com
Pondělí Květen 30 15:06:14 CEST 2005

Dobrý den,

Můj problém je vlastně velmi prostý. Mám proxyserver (squid), který je přes
cache_peer parrent zřetězený na nadřízený proxyserver. Nadřízený
proxyserver používá autentifikaci (aby se na internet dostali jen ti, co
mohou) vůči LDAPu (což je nezajímavé). Přístupové jméno a heslo je mu
předáváno přes login=PASS - tedy je mu postoupeno, pokud je vyžadováno.

Za žádnou cenu se mi nepodařilo, aby server logoval uživatelská jména, pod
kterými se uživatelé hlásí proxyserveru. Bez toho nejsem sto udělat
statistiku přístupu k internetu. Zkoušel jsem všecko možné včetně patche na
custom log format. Nenapadá Vás, co může být špatně?

Díky

IH