Potize s mysi na TX98 3D

Jan Reznicek reznicekj na lfhk.cuni.cz
Úterý Květen 31 10:34:30 CEST 2005

Dobry den, narazil jsem na podivnou nemoc Mandraku 10.2 pri instalaci na
desku Zida Tomato TX98 a P133, 64MB RAM. Pres slabou konfiguraci to
docela bezi. Ovsem: pri instalaci mi to spravne vybere seriovou
dvoutlacitkovou mys a jedeme. Jakmile vsak nastartuje X, mys nefugnuje a
v Controlcentru zjistim, ze mi ji najednou priradil k Busmouse (nevim co
to ma byt?!) Kdyz ji nakonfiguruju jako seriovou, zacne fugnovat. A
takhle porad dokola, pri kazdem startu. Jedine, co se mi podarilo
zjistit, kdyz jsem spustil drakconf.real z konzole a nastavoval mys
opet, na konzoli se vypsalo:
Fatal error: no serial modul (neco v tom smyslu).
A mys samozrejme zase bez problemu fungovala do dalsiho vypnuti ci
restartu. Znamena to, ze bych mel nejaky modul zavadet? Ale ktery? Neni
to nejaky znamy problem cipsetu VIA VPX?
Diky za pomoc

--
S pozdravem

Jan Reznicek