jak nastavit vice prav u vsftpd?

Denny net denny.net na seznam.cz
Úterý Květen 31 10:45:40 CEST 2005

Zdravim,
mam mensi problem, nainstaloval jsem posledni verzi VSFTPD puvodne jsem pouzil PROFTPD a nejakym zpusobem jsem nastavil ve vsftpd.conf konfiguraci, aby lide co maji ulokalni ucty mohli se prihlasovat na tento ftp.
Jenze, ze jsem dneska jistil, ze pri zapisu souboru, to VSFTPD dava mala prava, puvodne kdyz nekdo zapsal soubor na tento linux server tak se tam bylo opravneni
zapis vlasnikem, cteni vlastnikem, cteni skupinou a cteni ostatnimy
Jenze kdyz nekdo ulozi soubor pres VSFTPD tak to tomu novemu souboru, priradi jen prava:
zapis a cteni vlastnikem a dal nic
Jak toto mam v tom vsftpd.conf nastavit ???
Diky Dan