Rychlost spamassassinu

Jan ' Kozo ' Vajda Jan.Vajda na somi.sk
Úterý Květen 31 10:55:34 CEST 2005

> 	Ano swapovat jak vztekly...:-)
>
> PS: To, že se čeká na DNS odpovědi stále znamená, že je alokovaná a privátně
> využita (= není to optimistický malloc) pamět v rozsahu stovek MB.

o mnozstve pamati si sa vo svojom prispevku nezmienoval (a je to aj na
inu debatu) ... takze to, ze priepustnost systemu moze byt viac ako
Tebou uvadzanych 3.000 mailov denne je fakt, ktory by bolo vhodne brat
do uvahy, alebo aspon spomenut .. SA mi este donedavna bezal na stroji
so 128MB a nebolo to ruzove, ale zvladol paralelne aj viac mailov ako
jeden ...

--
Ing. Ján Vajda
SOMI systems a.s.