Rychlost spamassassinu

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Květen 31 11:04:26 CEST 2005

Jan ' Kozo ' Vajda <mailto:Jan.Vajda na somi.sk> wrote:
> o mnozstve pamati si sa vo svojom prispevku nezmienoval (a je

No, možná jsi nečetl moje příspěvky přesně... - bylo to první na co jsem
upozorňoval...

> so 128MB a nebolo to ruzove, ale zvladol paralelne aj viac mailov ako
> jeden ...

	Pokud jsi měl základní pravidla z distribuce, pak ano... ale stačilo
vzít základní sadu pravidel, která nejsou distribuční, ale jsou oficiálně
uváděná na SA www stránkách a dostaneš se hravě přes 200MiB na jeden
proces... Uděláš-li si vlastní nebo nakrmíš-li ho dalšími, rosteš zase po
desítkách MiB... prostě to není sranda... a ten default set pravidel není
zase tak dobrý - možná má vyváženější poměr mezi tím, co "ještě není spam
nad 5", ale ve svém důsledku ne zrovna zanedbatené množství evidentního
spamu propustí... Naopak, více nakrmený je v mé konfiguraci OK, práh mám
pořád na 5, pouze mám občas problémy s nabídkami českých počítačových
velkoobchodů (kromě toho, že neumí řádně formátovat MIME maily), tak prostě
mají skóre okolo 5-7... buď to nevadí a nebo se to dá řešit jinak...