samba+práva

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Úterý Květen 31 14:18:13 CEST 2005

On Tue, 31 May 2005 11:51:35 GMT, Milan Ježek <milan.jezek na bierhanzl.cz> wrote:

>  Vzhledem k tomu, že mám Debian stable s ReiserFS (ten snad ACL taky
>  umí), tak mám pocit, že mám smůlu. Tedy pokud si sám nezkompiluji
>  kernel, čemuž jsem se prozatím chtěl vyhnout. I tak díky. Zase jsem o
>  něco chytřejší.

	Jo stable, to je dalsi problem, tam je samba 2.2, u te nevim jak
moc je podporovane zrovna ACL. Urcite bych to delal na trojkove sambe.
Kazdopadne urcite neni potreba kompilovat, melo by stacit stahnout veci
z backportu - kernel, samba i acl tam jsou, stejne tak i xfsprogs. Otazkou
je, co je vsechno potreba - treba kernel ve woodym XFS AFAIK obsahuje.

	Problem bude s Reiserem, v3 ACL nema, resp. existuje patch, ktery to
tam dodela - ale to jsme zase u rekompilace kernelu. Nejlepsi volbou je IMHO
XFS, protoze to ma ACL uz "od prirody". Otazkou je, jak moc je migrace
Reiser -> XFS u Vas realna a obtizna.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860