samba+práva

Milan Ježek milan.jezek na bierhanzl.cz
Úterý Květen 31 15:14:33 CEST 2005

> 	Jo stable, to je dalsi problem, tam je samba 2.2, u te nevim jak
> moc je podporovane zrovna ACL. Urcite bych to delal na trojkove sambe.
Tu mám.
> Kazdopadne urcite neni potreba kompilovat, melo by stacit stahnout veci
> z backportu - kernel, samba i acl tam jsou, stejne tak i xfsprogs. Otazkou
> je, co je vsechno potreba - treba kernel ve woodym XFS AFAIK obsahuje.

Snažil jsem se vyhnout tomu, abych tahal věci odjinud, abych se nedostal
do problémů. Ve své podstatě jsem pořád ještě docela slušná LAMA.

> 	Problem bude s Reiserem, v3 ACL nema, resp. existuje patch, ktery to
> tam dodela - ale to jsme zase u rekompilace kernelu. Nejlepsi volbou je IMHO
> XFS, protoze to ma ACL uz "od prirody". Otazkou je, jak moc je migrace
> Reiser -> XFS u Vas realna a obtizna.

Migrace pokud jde o data je v pohodě. Zatím tam nemám ostrý provoz,
takže se to dá docela slušně překlopit (pokud se nepletu tak mi stačí
tar - ten mi zkopíruje i práva?).