skoleni

Šinták Jiří Jiri.Sintak na msmt.cz
Úterý Květen 31 14:51:36 CEST 2005

Co je to flame ? Doufam ze ne neco jako lama ...:-))

Potrebuji tu spravovat server , bude na nem bezet IDS Manhunt a taky bych na nem rad rozchodil pptp pres modem a jeden programek na hlidani serveru ( to ma bezet pod nejakym interpretem cecka Ruby - alespon doufam ze se to tak pise)

Zatim se mi podarilo server nainstalovat, nastavit sit a spustit jum za pomoci ruznych radicu ale protoze se v tom nevyznam mam spoustu otazek a nevim jestli tato konference je i pro stupidni dotazy...
Ted treba resim otazku kde sabrat MC , na webu centosu jsem ho nenasel.

Dalsi temata co by mne zajimaly

1) filozofie uzivatele/skupiny (potrebuji pro ucely administrace vytvorit  uzivatele)
2) jak zistim jaky to rozpoznalo HW , jak se pridavaji ovladace ( modem)
3)SMTP server instalace, konfigurace
4) VPM instalece konfigurace (pptp pres modem)

Jirka