SNMP dava malo dat

Vaclav Lorenc valor na ics.muni.cz
Úterý Květen 31 16:28:46 CEST 2005

On Tue, 31 May 2005 12:49:11 GMT, Martin Calko wrote:
> Zkousim nacist ze switchce (3Com Switch 4200 (3C17300)) tabulku ip-mac
> adres. Snmpwalk (NET-SNMP version: 5.1) mi vraci nasledujici kousek dat:

> ---
> Co mi na tom nesouhlasi je, ze sit ma neco okolo dvou set stanic a ta
> tabulka ukazuje jen stanici ze ktere prichazi dotaz. Souvislost je
> zrejma: moje stanice tam uz z principu zaznam mit musi. Proc mi ale
> snmpwalk (nebo swich?, co vlastne) neukaze ty ostatni?

A proc by si L2 switch (neb predpokladam, ze to je L2 switch) mel pamatovat
ARP zaznamy nekoho, s kym pres IP ani komunikovat vlastne nepotrebuje?

Rekl bych, ze to chovani je korektni -- je-li Vas pocitac jediny, kdo se s
timto switchem snazi komunikovat pres IP, pak je to take jediny ARP zaznam,
ktery si L2 switch vede a vraci.

--
Vaclav Lorenc (http://www.fi.muni.cz/~xlorenc1) --------------------
:: Two of the most famous products of Berkeley are LSD and Unix.  ::