SNMP dava malo dat

arpanet arpanet na post.cz
Úterý Květen 31 22:57:03 CEST 2005

den dobry preji

> A proc by si L2 switch (neb predpokladam, ze to je L2 switch) mel pamatovat
> ARP zaznamy nekoho, s kym pres IP ani komunikovat vlastne nepotrebuje?
>
> Rekl bych, ze to chovani je korektni -- je-li Vas pocitac jediny, kdo se s
> timto switchem snazi komunikovat pres IP, pak je to take jediny ARP zaznam,
> ktery si L2 switch vede a vraci.

 -) ... tesat do kamene ..... -> strucne jasne vystizne ....

   pokud vam staci dvojice port (interface) a mac tak to po snmp take jde ....
   a jiste (pokud to ten switch umi) to najdete v dokumentaci a mibech od vyrobce

   .... pokud umi ten switch rmon2 ... tak nekde okolo matrix
   ... a budete tam mit i spoustu jinych zajimavych informaci -)))
   ... jinak snmptranslate je vas pritel -)))

snmptranslate -Tp  iso | less

   ...podivejte se i do snmp.conf .... jake miby mate povolene
mibs ALL
   ... nekdy dela zazraky

toz tak