Problém: USB, tiskárna HP

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Úterý Květen 31 23:03:41 CEST 2005

Dusan Zatkovsky wrote:
> On Monday 30 May 2005 00:23, Martin Bodlák wrote:
>
> Dlzka usb kabla? Skusit kratsi, lepsie tieneny.

Tak bohuzel, mam kabel 1,5m a chova se to uplne stejne.
Pokud jde o stineni, netusim, zkusil jsem ho prelozit aby vedl mirne
jinudy (ne kolem napajeci snury k te tiskarne), ale taky to nemelo zadny
  efekt.

Dival jsem se do messages, tam jsou jenom hlasky souvisejici s tim, jak
jsem vytahl a zase zasunul USB kabel do pocitace a jak se nasla tiskarna.

Uz nevim, kam bych se mel jeste podivat.

Jeste napad: mam v PC interni ctecku na pametove karty, a v te
tiskarno-scannero-kopirce je taky jakasi ctecka. Muze to byt tim, ze se
mezi sebou navzajem bijou ty dve ctecky?

Jinak jsem se tedy smiril s tim, ze po kazdych 1-2 tiskovych ulohach
delam kabelovy "vysun-zasun" :-(

Martin