cyrus, curier nebo jiny imap server?

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Úterý Listopad 1 16:24:06 CET 2005

On Tue, Nov 01, 2005 at 03:19:10PM +0100, Pavel Voch wrote:
> Dobry den,
>
> rad bych se zeptal na vase zkusenosti s imapem.
>
> Moje vychozi situace je: cca 100 uzivatelu, postfix, pop3.
>
> Rad bych nasadil imap predevsim z duvodu:
> - cteni posty z ruznych pocitacu (PC, notebook)
> - zalohovani posty na serveru
> - prace s velkymi postovnimi slozkami (nekteri uzivatele maji nekolik
>   nekolika GB slozek a outlook prestava stihat...)
>
> Podminkou je databaze uzivatelu v ldap a moznost trideni posty na
> serveru (napr. maildrop). Zrejme budu chtit mit i nejake www rozhrani
> k poste.

> [...]

postfix -> cyrus na nekolika serverech pro par stovek uzivatelu, bez
jakychkoliv problemu.
oba by meli podporovat ldap pro uzivatele(nezkousel jsem, ale uvazoval jsem o
tom)
cyrus filtruje maily pomoci jazyka sieve.
www rozhrani nevim, napsali jsme si vlastni, i kdyz ne zrovna idealni.
cteni posty pres web pomoci SquirrelMail.
to funguje nam.
mk