cyrus, curier nebo jiny imap server?

Pavel Voch pavel.voch na prodeco.cz
Úterý Listopad 1 15:19:10 CET 2005

Dobry den,

rad bych se zeptal na vase zkusenosti s imapem.

Moje vychozi situace je: cca 100 uzivatelu, postfix, pop3.

Rad bych nasadil imap predevsim z duvodu:
- cteni posty z ruznych pocitacu (PC, notebook)
- zalohovani posty na serveru
- prace s velkymi postovnimi slozkami (nekteri uzivatele maji nekolik
  nekolika GB slozek a outlook prestava stihat...)

Podminkou je databaze uzivatelu v ldap a moznost trideni posty na
serveru (napr. maildrop). Zrejme budu chtit mit i nejake www rozhrani
k poste.

Otazka zni: Ktery imap server byste mi doporucili a proc a jake s nim
mate zkusenosti.

Diky.

Pavel Voch