Mutt - nefunguje stahování nových zpráv z POP3

Jan Fuchs fuky na pleione.asu.cas.cz
Úterý Listopad 1 22:38:24 CET 2005

Ahoj,

01. Nov (Tuesday) v 14:30:18 CET 2005, petr.handler na centrum.cz napsal(a):
> Nastavil jsem proto set pop_last="yes" (zkoušel jsem s "" i bez ""), ale
> efekt je nulový. Stále dochází ke stahování již dříve stažených zpráv. Prosím o
> pomoc. Díky.

No je to sice obchazeni problemu, ale osobne bych to vyresil nasledujicim
zpusobem. Ostatne Mutt je program na cteni posty, tak proc nenechat stahovat
postu programem, ktery je k tomu urceny tj. Fetchmailem a rovnou si i postu
nechat prefiltrovat Procmailem.

$ cat ~/.fetchmailrc
defaults      protocol pop3,
              timeout 300,
              keep,
              mda "procmail -f-"

poll "mail.email.cz",
user "jmeno na email.cz",
password "heslo";

$ crontab -l
#minute hour mday month wday who command
*/10 * * * * /usr/bin/fetchmail &> /dev/null
5 0 */14 * * /usr/bin/fetchmail --flush &> /dev/null

           Mej se fajn Honza

--

*   .~.    Žádný program není bezchybný, dokonalý ani nejlepší, *